Wikia

encyklopedie Star Treku

What Price Honor?

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
What Price Honor cover
Autor: Dave Stern
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket ENT
Vydáno: 2002
Stran: 298
Rok: 2150, 2151
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0743462785

Protože román "What Price Honor?" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Hvězdná loď Enterprise NX-01 je pro pozemšťany vlajkovou lodí - první hvězdnou lodí, která započala s podrobným průzkumem okraje známého vesmíru. Osmdesát nejlepších z Hvězdné flotily, pod vedením kapitána Jonathana Archera, se vydalo dláždit lidstvu cestu mezi hvězdy. Zkaleni prvním rokem průzkumu, chovají se jako disciplinovaný, soudržný celek. Avšak nyní jeden z nich odpadá.
Dost špatné je, že praporčík Alana Hartová umírá. Ještě horší je, že zemřela při pokusu o sabotáž vůči Enterprise - rukou poručíka Malcolma Reeda, rukou zbrojního důstojníka a jejího přímého nadřízeného. Vyvstává řada otázek okolo smrti Hartové. Navíc se Archer, Reed a zbytek posádky dostávají do další vypjaté situace - brutální války běsnící mezi dvěma civilizacemi.
Ale v soustavě Eris Aplha není nic – a nikdo – jak se na první pohled jeví. A dřívě než je odhalena záhada úmrtí praporčíka Hartové, bude Reed okolnostmi přinucen ještě jednou čelit smrti.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Kolik stojí čest?".

Předchozí ENT román (původní):
By the Book
Romány
Pocket ENT
Následující ENT román (původní):
Surak's Soul

V síti Wikia

Náhodná Wiki