Wikia

encyklopedie Star Treku

Warp cívky

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
Coils
Řada warp cívek uvnitř warp gondoly
SaibyPřidáno uživatelem Saiby

Warp cívky jsou nedílnou součástí lodních warp motorů, jsou namontovány uvnitř warp gondol. Cívky odeberou plazmu vytvořenou warp jádrem a použijí ji k vytvoření warpového pole, které lodi umožní let rychlejší než světlo.

Jonathan Archer byl donucen ukrást warp cívku poškozené illyrianské lodi, aby ji použil na Enterprise (NX-01) a mohl tak zachránit Zemi (ENT: Damage).

Wesley Crusher jednou řekl, že warp cívka byla jeho prvním přítelem (TNG: The Game).

Warp cívky jsou obvykle složené z ?verteriového kortenidu?, který obklopuje jádro lisovaným wolframem-kobaltem-hořčíkem (VOY: Investigations).

CoilsI
Údržba warp cívek lodi USS Voyager
SaibyPřidáno uživatelem Saiby

William T. Riker považoval warp cívky za nejdůležitější vynález posledních dvou století. Před tím než existovaly cívky, byli lidé uzavřeni v jednotlivých sektorech Galaxie (TNG: A Matter of Time).

Roku 2372 byl USS Defiant v červí díře poškozen subprostorovou inverzí a jeho warp cívky byly uzavřeny do regulačního obvodu (DS9: The Visitor).

Roku 2377 USS Voyager přistál na planetě, aby provedl opravy. V plánu oprav bylo vyjmutí a oprava několika warp cívek pomocí raketoplánu (VOY: Nightingale).

Warp cívky byly po prvé k vidění při pohledu z kontrolní místnosti do vnitřku gondoly v díle (TNG: Eye of the Beholder).

V síti Wikia

Náhodná Wiki