Wikia

encyklopedie Star Treku

Valdore

Diskuse0
1 700stránek na
této wiki
Valdore (Admiral)
Jméno: Valdore
Pohlaví: Muž
Druh: Romulan
Planeta: Romulus

Valdore byl romulanský senátor a pozdeji admirál romulanské armády.

Politika Editovat

Zpočátku býval senátorem v Romulanském senátu, kolegou senátora Vraxe. Jednou se však pozastavil nad romulanskou útočnou politikou, a položil Senátu otázku, zda je takové jednání vůbec nutné. Za to byl ze senátu okamžitě vyloučen. Poté sám sobě slíbil, že stejnou chybu už nikdy neudělá, a začal vojenskou kariéru.

Armáda Editovat

V roce 2154 vedl Valdore jako admirál romulanské armády projekt útočných lodí, které byli schopné zamaskovat se za jakoukoliv loď. Experiment se zdál být úspěšný. Několik strategických útoků mělo roznítit konflikty mezi mocnostmi kvadrantu Alfa, zvláště v době, kdy spolu měli jednat Andoriané a Tellarité. Celý projekt byl však závislý na aenarském telepatovi Garebovi, který když zjistil, že mu Romulané lhali, zničil obě útočné lodě. Valdore ho za to zastřelil. Poté byl projekt zrušen.

Klíčové epizody Editovat

Ve vymazané scéně, která se objevila jen jako bonus na DVD, jsou Valdor i senátor Vrax za svou neschopnost v tomto programu uvězněni.
Ve 24.století existuje romulanská loď IRW Valdore (Třída Norexan). Ta je možná pojmenována po tomto admirálovi. Možná měl Valdore zásluhy v nadcházející Pozemsko-Romulanské válce. Nebo možná je toto plavidlo pojmenováno po úplně jiném Romulanovi jménem Valdore.

V síti Wikia

Náhodná Wiki