Wikia

encyklopedie Star Treku

Time and Again

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
Articletype realworldSKUTEČNÝ SVĚT
(ČLÁNEK PSANÝ Z PRODUKČNÍHO ÚHLU POHLEDU)
"Time and Again"
"Den v minulosti"
Janeway zavírá trhlinu
VOY, epizoda 1x4
Námět:
David Kemper
Režie:
Les Landau
Prvně vysílána:
30. ledna 1995
Hvězdné datum:
Neznámé (2371)
Janeway a Paris

Voyager zaznamenal ve své blízkosti velikou explozi. Po příletu na místo objevil zdevastovanou planetu, na které byla ještě před několika dny civilizace. Výsak později na povrchu objeví několik časových trhlin. V jedné z nich uvízla kapitán Kathryn Janewayová společně s poručíkem Tomem Parisem. Dostali se tak do minulosti, jen několik málo hodin před zničením planety. Zde později objevili, že za mohutnou explozi, která zlikviduje život na planetě může vlastně posádka Voyageru, která se je znažila z minulosti dostat.

ObsazeníEditovat

Stálí herciEditovat

Hostující herciEditovat

Dále hráliEditovat

České zněníEditovat

ZajímavostiEditovat

  • Tohle je již druhá epizoda seriálu, ve které se jako zápletka objevuje časový paradox, kdy reakce předchází akci. První touto epizodou byla předchozí epizoda "Parallax".
  • Tohle je první epizoda, ve které jsou zmíněny sestry Delaneyovy. Později jsou zmíněny i v několika dalších epizodách a objevují se v epizodě "Thirty Days".
  • Venkovní scény byly natočeny v Tillmanově vodní rekultivační továrně. Japonská zahrada, která se nachází v této továrně a mohla být viděna v mnoha dalších epizodách v této epizodě není. Byly pořízeny jen venkovní záběry továrny, které měly představovat průmyslovou budovu elektrárny na planetě.
  • Některé dekorace a součásti vybavení tržiště v této epizdodě jsme mohli vidět v předcházejících epizodách či filmech Star Trek, například "tajné dveře" z filmu Star Trek Generations.
Předchozí epizoda:
"Parallax"
Star Trek: Voyager
1. sezóna
Následující epizoda:
"Phage"

V síti Wikia

Náhodná Wiki