Wikia

encyklopedie Star Treku

The Valiant

Diskuse0
1 700stránek na
této wiki
Thevaliantnovel
Autor: Michael Jan Friedman
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Stargazer
Vydáno: 2000 (vázaná)
2001 (brožovaná)
Stran: 279
Rok: 2333
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671775227 (vázaná)
ISBN 0671775235 (brožovaná)

Protože román "The Valiant" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Před třemi sty lety byla hvězdná loď USS Valiant zničena při nezdařeném pokusu překročit legendární galaktickou bariéru. Hvězdná flotila vždycky předpokládala, že s lodí zahynula i celá posádka, dokud se na Hvězdné základně 209 neobjeví pár neobvyklých humanoidů. Ti tvrdí, že jsou potomci hrstky těch, kdo zkázu Valiantu přežili a kteří našli útočiště na planetě třídy M za bariérou.
Ještě více šokující je jejich varování, že neznámý nepřátelský druh, Nuyyadové, se připravují na invazi do naší Galaxie. Hvězdná flotila neví, co si o tom všem má myslet a nakolik tomu věřit, ale vysílá USS Stargazer, aby situaci okamžitě vyšetřil.
Nadporučík Jean-Luc Picard je druhým důstojníkem na Stargazeru. Mladý muž, který zatím nevelel vlastní lodi, brzy naváže úzké přátelství s jedním z návštěvníků, nápadně krásnou ženou, která po svých předcích zdědila tajemné nadpřirozené schopnosti. Může jí ale Picard opravdu důvěřovat?
Jeho pochyby se prohlubují, když je Stargazer zákeřně napaden nuyyadskými válečnými loděmi, při čemž zahynul kapitán a byl vážně zraněn první důstojník. Picard náhle musí sám velet lodi, a to v situaci bezprostředního ohrožení. Je v pasti na nesprávné straně Galaktické bariéry, odříznut od Hvězdné flotily. Musí se nyní spoléhat na problematické spojence a posádku, která si není jista jeho schopnostmi. A na rozhodnutích, která musí činit, nezávisí jen osud Stargazeru, ale možné celé Federace.
Román Valiant je poutavý příběh, který popisuje doposud neznámou část života Jean-Luca Picarda – a odhaluje, jak se stal kapitánem.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Valiant".

Předchozí TNG román (nečíslovaný):
I, Q
Romány
Pocket TNG
Stargazer
Následující TNG román (nečíslovaný):
The Genesis Wave - The Genesis Wave, Book 1
Předchozí román v řadě Stargazer:
První
Následující román v řadě Stargazer:
#1: Gauntlet

V síti Wikia

Náhodná Wiki