Wikia

encyklopedie Star Treku

The Red King

Diskuse0
1 705stránek na
této wiki
Titan The Red King-cover
Autor: Michael A. Martin a Andy Mangels
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Star Trek:Titan #2:
Vydáno: 2005
Stran: 362
Rok: 2380
Hvězdné datum: 57024.0
Identifikátor: ISBN 0743496280 (brožovaná)
ISBN 1415611750 (vázaná)

Protože román "The Red King" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

USS Titan, kterému velí William Riker, prošetřuje zmizení utajené romulanské flotily, když tu je odmrštěn neznámou silou více než 200 000 světelných let do Malého Magellanova oblaku. Tato malá galaxie se nachází v blízkosti Mléčné dráhy, a je domovem Neyelů, dávno ztracených terranských potomků , s nimiž Federace nepřišla do styku více než osmdesát let.
Rikerův vrtkavý spojenec – komandér Donatra z romulanského válečného ptáka Valdore - zachrání Neyela , oběť tajemných vesmírných nepokojů, které tu a tam rozplétají a znovu splétají uspořádání vesmíru … a tím naplňují apokalyptickou vizi, která si již vyžádala miliony životů. Vědecký tým Titánu brzy nachází důkaz, že za pustošením neyelského prostoru stojí obří a mocná inteligence: záchvěvy vědomí, které bez ustání zajišťuje existenci Malého Magellanova oblaku - a všech, kteří v něm žijí. Jestli ale procitne, následky si nedokáže nikdo představit.
Zatímco Riker zvažuje své možnosti, jeho nová posádka vede boj s jimi odhalenými vědeckými a filosofickými dopady …

Český překladEditovat

Není

Předchozí román:
#1: Taking Wing
Romány
Star Trek: Titan
Následující román:
#3: Orion's Hounds

V síti Wikia

Náhodná Wiki