Wikia

encyklopedie Star Treku

Ship of the Line

Diskuse0
1 704stránek na
této wiki
Ship of the Line
Autor: Diane Carey
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Vydáno: 1997 (vázaná)
1999 (brožovaná)
Stran: 336(vázaná)
320 (brožovaná)
Roky: 2278, 2368 (díl 1) / 2371, 2373 (díl 2 - 3)
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671009249 (vázaná)
ISBN 0671009257 (brožovaná)

Protože román „Ship of the Line“ nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Konečně objasnění! Co se událo mezi Star Trek: Generations a Star Trek: First Contact.
Hvězdná loď Enterprise-D byla zničena a kapitán Jean-Luc Picard momentálně nemá loď, které by mohl velet. Zatímco čeká na novou loď, vydává se s poručíkem Worfem na delikátní diplomatickou misi do Cardassianské unii.
Picard vede jednání na vysoké úrovni o válečných zajatcích a na stavbu hvězdné lodi Enterprise-E mezitím dohlíží kapitán Bateson. Je to veterán z 23. století, který strávil téměř devadesát let v časové smyčce. Když pod jeho velením Enterprise letí na zkušební let, začne kapitán Bateson realizovat vlastní plán. Bez povolení Velitelství Hvězdné flotily chce vzít nejnovější a nejsilnější loď Hvězdné flotily a udeřit v srdci Klingonské říše, která se v poslední době stala opět agresivní.
Jednání kapitána Picarda pokračují hladce, dokud nezjistí, že nenávistí šílený klingonský komandér - starý nepřítel kapitána Batesona z doby před devadesáti lety - vzal Batesonovi Enterprise a zahájil s ní zákeřný útok na Cardassii Prima. Aby zachránil svoji loď a mír v Galaxii, musí se Picard spojit se svým někdejším cardassianským mučitelem Gulem Lemecem, spolehnout se na legendární umění nějakého Montgomeryho Scotta a nabrat novou sílu a inspiraci ze vzpomínek na Jamese T. Kirka ….
Román "Ship of the Line" odkrývá další nezapomenutelné příběhy ze světa Star Treku, které upoutávají čtenáře každého věku.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Loď v první línii".

Předchozí TNG román (nečíslovaný):
Star Trek: Day of Honor - #1: Ancient Blood
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román (nečíslovaný):
Starfleet Academy - The Best and the Brightest

V síti Wikia

Náhodná Wiki