Wikia

encyklopedie Star Treku

Shadow of Heaven

Diskuse0
1 705stránek na
této wiki
Shadow of Heaven
Autor: Christie Golden
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket VOY #21
Dark Matters #3
Vydáno: 2000
Stran: 261
Rok: 2376
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671035843

Protože román "Shadow of Heaven" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Nerovnováha temné hmoty ohrozila dvě reality tím, že způsobila vzájemné pronikání oddělených vesmírů. Tím byla ohrožena jejich stabilita. Posádka hvězdné lodi USS Voyager musí porazit kosmické spiknutí a bojovat s nejtemnějšími stíny, aby zachránila realitu takovou, jak ji známe.
Chakotay, "zachráněný" cizinci, kteří se zdají být nebezpečnější než jeho dřívější věznitelé, se snaží přesvědčit své nové hostitele o nebezpečí, které představuje zmutovaná temná hmota, a zabiják - nebo zabijáci - stále ohrožují vesnice, kde byl opuštěn Tom Paris. Ve své vlastní realitě se Harry Kim zoufale zamiloval do záhadné návštěvnice ze stínového vesmíru. Kapitán Janewayová a zbytek posádky pokračují v pátrání po skryté temné hmotě, která by mohla způsobit osudné zhroucení celého vesmíru. Ale na čí straně jsou Romulané? A která překvapivá postava z minulosti Voyageru drží rozhodující klíč k osudu obou vesmírů?

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Stín nebe".

Předchozí VOY román (číslovaný):
#20: Ghost Dance
Romány
Pocket VOY
Dark Matters
Následující VOY román (nečíslovaný):
Mosaic
Předchozí román z řady Dark Matters:
#2: Ghost Dance
Následující román z řady Dark Matters:
Poslední

V síti Wikia

Náhodná Wiki