Wikia

encyklopedie Star Treku

Seskal

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
Seskal
Jméno: Seskal
Pohlaví: Muž
Druh: Cardassian
Stav: Zemřel (2375)
Herec: Vaughn Armstrong

Seskal byl cardassijský důstojník, který se v roce 2375 přidal ke Cardassijskému odboji.

Poté, co Kira Nerys navrhla útok na sklad zbraní na Adarak I, obvinil jí Seskal z toho, že bude dávat přednost útokům na cíle, kde pracují i Cardassiané.

Později zkoušeli Seskal a Rusot naštvat Kiru tím, že jí připomínali fakt, že Odo během okupace Bajoru pracoval pro Cardassiany. (DS9:"When it Rains...")

O několik týdnů později, pilotoval Seskal jem'Hadarskou útočnou loď, která vezla Damara, Elima Garaka a Kiru Nerys na Cardassii I, kde se měli setkat s gulem Revokem a legátem Gorisem. Seskal informoval Damara, že orbitální dopravní kontrola požaduje bezpečnostní prověření. Garak naštěstí měl správné kódy. Damar, Garak a Kira se transportovali na povrch kvůli setkání s Revokem, zatímco Seskal zůstal na lodi a přál jim hodně štěstí.

Naneštěstí, Revok Damara zradil, a informoval Dominion že Damar přiletí na Cardassii. Bylo ale už pozdě na to přenést výsadek zpět, protože Seskalova loď byla pod palbou jem'Hadarských a breenských lodí, a velmi brzo byla zničena, a Seskal zabit. (DS9:"The Dogs of War")

ZajímavostiEditovat

Seskala hrál "startrekovský" veterán Vaughn Armstrong.

Seskalova hodnost není známa. Ve skriptech k epizodě "When It Rains..." je uváděn jak gul, tak glinn. Vaughn Armstrong hrál i jiného Cardassiana, a to Danara, v epizodě první sezóny "Past Prologue". Je možné, že jsou tyto dvě postavy příbuzní.

V síti Wikia

Náhodná Wiki