Wikia

encyklopedie Star Treku

Salia

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
Salia1
Salia (v lidské podobě)
Pohlaví: Žena
Druh: Allasomorf
Herečka: Jaime Hubbard – v lidské podobě
TheDauphin2
Salia (ve zvířecí podobě)

Salia je allasomorf a byla předurčena k panování na planetě Daled IV.

Narodila se v roce 2349 na planetě Daled IV. Její otec patřil k jedné a matka k druhé straně, které proti sobě na planetě staletí bojovaly. Rodiče nechali Saliu lodí Federace přepravit na planetu Klavdia III, kde měla vyrůstat v mírovém neutrálním prostředí a pilným studiem se připravovat na převzetí vlády na své rodné planetě. Na planetě Klavdia III žila 16 let a po celou dobu růstu se o ní starala vychovatelka Anya. Seliiny rodiče zemřeli krátce po jejím narození.

V roce 2364, kdy na planetu Klavdia III zamířila USS Ennterprise-D pod velením kapitána Jean-Luca Picarda, nechala se Salia s Anyou nalodit na její palubu a přepravit se zpět na svoji rodnou planetu Daled IV. Salia doufala, že po svém převzetí panovnických povinností sjednotí místní obyvatelstvo.

Během letu se Anya spřátelila s Wesleym Crusherem, což nakonec mezi nimi přešlo do romantické lásky.

Proti vzájemné náklonnosti obou mladých lidí tvrdě vystoupila vychovatelka Anya. Díky tomu, že byla též allasomorfkou, měnila své podoby a tím se snažila Weslyho zastrašit. Proti ní se postavila na obranu Wesleyho i sama Salia a využila též svých allasomorfských schopností. Také kapitán Picard se snažil Crusherovi vysvětlit povinnosti, které před Seliou stály.

Salia si však dobře uvědomovala svoji odpovědnost za sjednocení národa. Rozhodla se, že se vrátí domů, protože věděla, že občané planety to od ní očekávají. Před transportem se s ní přišel rozloučit i Wesley Crusher a mladí lidé se nakonec v dobrém rozešli. (TNG: The Dauphin)

V síti Wikia

Náhodná Wiki