Wikia

encyklopedie Star Treku

Retranslační stanice 47

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
Relay Station 47

Retranslační stanice 47

Retranslační stanice 47 byla dálková vesmírná stanice Federace ve 24. století, nacházející se v blízkosti hranice s územím Klingonské říše. Obsahovala standardní posádku dvou důstojníků Hvězdné flotily, a byla vybavena jedním raketoplánem, který nesl jméno Verne.

Retranslační stanice 47 se nacházela v relativní blízkosti hvězdné základny 212 a retranslační stanice 194.

Podle scénáře se tato stanice mohla nacházet v sektoru Ipai.

Technické parametryEditovat

Retranslační stanice byla navržena tak, aby byla schopna přijímat a odesílat tisíce subprostorových zpráv na kanálech Federace a Hvězdné flotily. Exteriér stanice se skládá z malého obytného modulu, solárních panelů a několika antén. Sbíhání subprostorové komunikace na stanici může kolidovat se standardními bioskenery.

Posádka staniceEditovat

V roce 2368 byli na stanici přiděleni poručík Keith Rochová a poručík Aquiel Uhnari. Poručík Uhnari měla na stanici také svého psa jménem Maura.

Informace o staniciEditovat

Poručík Rochová přestoupila do služby na stanici na hvězdné datum 46455. Ještě před společnou službou na stanici spolu měli Rochová a Uhnari osobní konflikt. Uhnari Rochovou hodnotila jako "hrubou, arogantní a povušující se." Na hvězdné datum 46460 zapsala poručík Rochová do osobního deníku, že plánuje podat stížnost na poručíka Uhnari, kvůli jejímu hrubému chování a neposlušnosti.

Stanici navíc neustále obtěžoval klingonský kapitán Morag, který bezdůvodně zaměřoval stanici svými zbraněmi.

Na hvězdné datum 46461,3 loď USS Enterprise-D vyšetřovala tajemné zmizení posádky této stanice. Když se komandér Geordi La Forge nalodil na stanici, jediná forma života kterou našel, byl pes poručíka Uhnari. (TNG: "Aquiel")

Staniční deníkEditovat

ZajímavostiEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki