Wikia

encyklopedie Star Treku

Q-Squared

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
Star Trek TNG - Q-Squared
Autor: Peter David
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Vydáno: 1994 (vázaná)
1995 (brožovaná)
Stran: 283 (vázaná)
434 (brožovaná)
Rok: 2370
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671891529 (vázaná)
ISBN 0671891510 (brožovaná)

Protože román „Q-Squared“ nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Na žádné výpravě se kapitán Jean-Luc Picard nikdy nesetkal s mocnějším protivníkem než je Q, bytost z jiného kontinua, se kterou se Picard setkal při své první misi jako kapitán hvězdné lodi Enterprise. Od té doby se Q opakovaně objevoval a podroboval Picarda a jeho posádku nejrůznějším zkouškám. Někdy byl nebezpečný, jindy jen otravný. Q vždycky byl záhadný a zdánlivě všemocný.
Tentokrát se ale objevuje proto, aby požádal Picarda o pomoc. Zdá se, že jiný člen Q-Kontinua se napojil na zdroj obrovské síly, která z něj učinila bytost s mocí větší než spojené síly celého Q-Kontinua. Tento odpadlík se jmenuje Trelane, známý také jako zeman z Gothosu, s kterým se kapitán Kirk a jeho posádka setkala před sto lety. Q vysvětluje, že vyzbrojen takovou neuvěřitelnou mocí se Trelane stal nevýslovně nebezpečným.
Nyní se Picard musí zapojit do nelítostného boje mezi vyššími bytostmi. A tentokrát není ohrožen pouze Picardova loď nebo Galaxie nebo vesmír – tentokrát jsou v sázce všechny bytosti …

Český překladEditovat

Q na druhou - nakladatelství Laser-books - rok vydání 2001;

Předchozí TNG román (nečíslovaný):
Dark Mirror
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román (nečíslovaný):
Crossover

V síti Wikia

Náhodná Wiki