Wikia

encyklopedie Star Treku

Planet X (román)

Diskuse0
1 705stránek na
této wiki
PlanetXCover
Autor: Michael Jan Friedman
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Vydáno: 1998
Stran: 288
Rok: 2273
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671019163

Protože román „ Planet X“ nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Na planetě Xhaldii začali obyčejní muži a ženy mutovat v prapodivná stvoření s mimořádnými schopnostmi. Je to významný vývojový předěl nebo ohromná katastrofa? Samotný systém Xhaldiské společnosti je ohrožen obavami a předsudky, které vyčleňují změněné z jejich vlastních rodů.
Když je kapitán Picard se svojí posádkou vesmírné lodi Enterprise vyslán řešit rostoucí krizi, setká se s nečekanými hosty pocházející z jiné reality – se skupinou hrdinů nazývaných jako tajemní X-Meni. Vůdce X-Menů Strom nabídne pomoc v řešení situace, která je mučivě podobná lidským/mutantním konfliktům v jejich vlastním čase a vesmíru.
Náhle se objeví na oběžné dráze planety Xhaldia nepřátelští vetřelci, pokusí se unést mutanty a použít je jako velmocenskou sílu k útoku vůči Federaci. Ani společnými silami nejsou posádka Hvězdné flotily a X-meni schopni zabránit smrtelnému a zkáznému peklu.
Nejlepší posádka Hvězdné flotily a bájní zmutovaní pozemští hrdinové budou muset ochránit všemi svými silami a schopnostmi xhaldianskou společnost a také zastavit nebezpečnou hrozbu vůči Federaci.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

Předchozí TNG román (nečíslovaný):
Starfleet Academy - The Best and the Brightest
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román (nečíslovaný):
The Captain's Table - #2: Dujonian's Hoard

V síti Wikia

Náhodná Wiki