Wikia

encyklopedie Star Treku

Phaser typ II

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
Phasert2
Phaser typu II
SaibyPřidáno uživatelem Saiby

Phaser typ II je standardní zbraň Hvězdné Flotily silnější než typ I. Phaser má šestnáct možností nastavení od mírného omráčení až k úplnému rozpadu. Některé typy phaserů typu II mají intergovaný odstranitelný phaser typu I sloužící jako zdroj paprsku. Další návrhy byly samostatné jednotky. Intergovaný odstranitelný energetický zdroj u některých phaserů typu II mohl být rychle vyměněn (TOS: "The Devil in the Dark", "The Omega Glory", TNG: "Encounter at Farpoint").

Množství energie, které je uloženo v phaseru je nemalé. Pět takových phaserů zabilo tisíce Yangů na planetě Omega IV v 2268 (čtyři z nich byly úplně vybité a pátý téměř také). Roku 2267 Montgomery Scott vyčerpal energii z několika phaserů, aby doplnil zásobu paliva plavidla Galileo.
PhaserMOB
Miles O'Brien zaměřuje cíl
SaibyPřidáno uživatelem Saiby
Prokonzul Claudius Marcus z planety 892-IV equivilant z Římské říše zaznamenal 100 ozbrojených mužů s ručními phasery, kteří by mohli porazit spojené armády Říma (TOS: "The Omega Glory", "The Galileo Seven", "Bread and Circuses").

Kevin Unbridge držel nefunkční málo účinnou phaserovou pistoli ve svém domě na Delta Rena IV (TNG: "The Survivors").

Roku 2366 Roga Donar použil phaser jako zdroj pro nákladní transportér na palubě USS Enterprise-D (TNG: "The Hunted").

Poručík B'Elanna Torres použila phaser typu II spolu s energetickým vedením k vytvoření dočasného silového pole zabraňující vstupu nebezpečných plynů, které by zapříčinily protržení trupu na nově zkonstruovaném Delta Flyeru (VOY: "Extreme Risk").

Phaser použitý roku 2379 podstoupil další konstrukční změnu s více zakřivenou strukturou. Nadporučík Data použil jeden z nich ke zničení Shinzonovy thalaronové extra zbraně (Star trek: Nemesis).

Ohlédnutí Editovat

  • Během života Star Treku phaser typu II podstoupil několik renovací, stával se menším a více ergonomickým.
  • Další zdroje jako Phasers.net uvádí, že phasery navržené pro TNG, DS9, VOY a novější filmy měli krycí jména "dustbuster", "kobra", "bumerang" a "delfín". "Bumerang" a "delfín" byly navrženy s více zřetelnými křivkami na rukojeti. Phasery byly více ergonomické a umožňovaly efektivněji zasáhnout cíl. Častěji používané "dustbustery" a "kobry" měli takový design, že při zaměřování cíle musela být hlaveň výše než zaměřované místo cíle. Po výstřelu musel být phaser natočen dolů v nepravidleném stupni.

V síti Wikia

Náhodná Wiki