Wikia

encyklopedie Star Treku

Pathways

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
Pathways novel
Autor: Jeri Taylor
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket VOY
Vydáno: 1998 (vázaná)
1999 (brožovaná)
Stran: 437 (vázaná)
501 (brožovaná)
Rok: 24. století
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671003461 (vázaná)
ISBN 0671026267 (brožovaná)

Protože román "Pathways" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

"Pane ... jestliže jsem vlezlý nebo něco takového," řekl Harry Kim, "nemusíte mi odpovídat. Ale jak to bylo ... že jste opustil Hvězdnou flotilu, a připojil se k Makistům? Myslím si , že vystudovat Akademii, znamená stát se důstojníkem Hvězdné flotily ... a vy vše hodíte za hlavu - dobře. Jen mne zajímá, jak se to stalo."
Chakotay se nadechl. Bylo to něco, nad čímž již strávil spoustu času uvažováním. Nebyl si úplně jistý, zda se mu podaří jednoduše odpovědět. "Abych vám to vysvětlil, budu Vám v podstatě muset převyprávět celý svůj život."
"Jste-li jste ochoten mi vše říci, rád si to vyposlechnu."
Chakotay se podíval na skupinu, která ho obklopovala. Několik lidí naslouchalo rozhovoru, a zdálo se, že je zaujala možnost dovědět se více o svém prvním důstojníkovi. Napadlo ho, že by to mohlo být dobré, jak strávit nějaký čas. "Dobře. Pokud se někdo začne nudit, může jít spát. Neurazím se."
Na chvíli se odmlčel a přemýšlel, jak začít. Podíval se na noční oblohu posetou hvězdami. Najednou se mu zjevil v mysli obraz, na který nepomyslel téměř dvacet let. Věděl, že je to začátek jeho příběhu. "Když mi bylo patnáct, můj otec a já jsme vyrazili na společný výlet, a to byl zlom v mém životě."

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Životní cesty".

Předchozí VOY román (nečíslovaný):
The Captain's Table - #4: Fire Ship
Romány
Pocket VOY
Následující VOY román (nečíslovaný):
Captain Proton: Defender of the Earth

V síti Wikia

Náhodná Wiki