Wikia

encyklopedie Star Treku

Kolonie Caldos

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
Caldoskolonie
Kolonie Caldos, rok 2370.
Zipacna1Přidáno uživatelem Zipacna1

Kolonie Caldos je kolonie Federace, a jeden z jejích prvních velkých terraformačních projektů. Nachází se na planetě Caldos II v soustavě Caldos, vzdálené přibližně 200 světelných let od Sluneční soustavy. (TNG: "Sub Rosa")

HistorieEditovat

Zakladatelé vytvořili kolonii po vzoru pozemského Skotska. Základní kameny některých budov pocházejí z různých skotských měst, a architektura a oblečení mají také skotské znaky. Obyvatelé ale nejsou jen Lidé. V roce 2370 byl guvernérem kolonie Maturin, příslušník neznámého druhu. Kolonie byla založena někdy před rokem 2270, kdy byla instalována síť pro kontrolu počasí. Jméno kolonie pravděpodobně pochází z latinského "Caledonia", což v překladu znamená Skotsko.

MístaEditovat

Dům rodiny HowardůEditovat

Felisa Howardová a její vnučka, Beverly Howardová, žili v kolonii Caldos přinejmenším od roku 2350. Dům byl dvoupatrový, a byl vybaven jen nejzákladnější technologií.

Beverly pravděpodobně na Caldosu II nebyla od roku 2348, kdy se provdala za Jacka Crushera.

HřbitovEditovat

Hřbitov se nachází jen pár minut od domu Howardových, a 16 kilometrů od centra kolonie. Felisa zde byla pochována po své smrti, v roce 2370. Na hřbitově jsou také pochovaní občané kolonie jménem Vader a McFly.

Stanice řízení počasíEditovat

Ačkoliv celá kolonie připomínala Skotsko okolo roku 1600, nacházelo se zde několik kusů vyspělé technologie, která však byla skryta. Takovým zařízením byla například podzemní stanice, ze které byla ovládána kontrola počasí na planetě. Ovládání stanice připomínalo technologii na hvězdných lodí Federace 23. století.

ObyvateléEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki