Wikia

encyklopedie Star Treku

Iconia

Diskuse0
1 705stránek na
této wiki
Iconia
Iconia planet
Obyvatelstvo: Iconiané (zaniklé)
Umístění: Romulanská neutrální zóna
Contagion2

Iconia je planeta nacházející se v Romulanské neutrální zóně. Iconia byla domovskou planetou zaniklé iconianské civilizace. Planeta je nyní zcela zdevastovaná v důsledku jejího globálního bombardování z orbity, ke kterému došlo asi před 200 000 lety před příletem lodi USS Enterprise-D k této planetě.

O Iconianech se předpokládá, že jsou již vyhynulým druhem, ačkoliv část jich mohlo uniknout z jejich rodné planety pomocí jimi zkonstruované brány.

Přesná poloha Iconie byla zjištěna v roce 2365, když byly objeveny artefakty prastaré civilizace v archeologických vykopávkách na planetě Denius III. Mezi nimi kapitán Donald Varley, který velel federační hvězdné lodi USS Yamato, objevil prastarou mapu, podle které určil její přesnou polohu. Rozhodl se porušit Neutrální zónu, aby se dostal k planetě. Měl strach, že by se mohla velmi pokročilá technika Iconianů dostat do rukou Romulanů.

Po zničení lodi USS Yamato, v důsledku přenesení nekompatibilního iconianského software do jejích počítačových systémů, se úkolu ujímá hvězdná loď USS Enterprise-D, která se snažila USS Yamato pomoci. Celou dobu však byly obě lodi sledovány romulanským válečným ptákem IRW Haakona, který poté sledoval USS Enterprise až k Iconii.

Na povrchu planety výsadkový tým vedený kapitánem Jean-Lucem Picardem objevil stále fungující řídící centrum, které ohrožovalo provozuschopnost federační i romulanské lodi, protože opět do obou lodí byl načten iconianský software. (TNG: Contagion)

V síti Wikia

Náhodná Wiki