Wikia

encyklopedie Star Treku

Greater than the Sum

Diskuse0
1 705stránek na
této wiki
Greater than the Sum cover
Autor: Christopher L. Bennett
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Vydáno: 2008
Stran: 368
Rok: 2380
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 1416571329

Protože román "Greater than the Sum" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Vydatelova upoutávka

Hvězdná loď Rhea odhalila seskupení uhlíkových planet, které, jak se zdálo, byly zdrojem kvantované energie prostupující vesmírem. Výsadkový tým na povrchu jedné z planet nalezl neobvyklé živé tvory. Důstojník – poručík T'Ryssa Chen – poloviční Vulkánka – se pokouší s nimi navázat spojení. Ale dříve než to může být provedeno, je Rhea napadena hvězdnou lodí Einstein – lodí Hvězdné flotily, která je však nyní obsazena Borgy. Výsadkový tým může pouze sledovat, jak jejich druzi jsou asimilováni. Borgové též přistanou na planetě, a v okamžiku, kdy se Chen smiřuje s tím, že planeta bude asimilována, je poručík přenesena do vzdálenosti dvou tisíců světelných roků.
Kvantový proudový zdroj - transportní prostředek - je ovládán místními bytostmi. V srdci seskupení planet je nyní borgská loď. Je odříznuta od zbytku borgského společenstva. V zájmu lidstva je, aby Borgové nezískali přístup ke kvantové transportní technologii.
Velení Hvězdné flotily uděluje kapitánovi Picardovi plnou moc k tomu, aby pomohl bytostem planetárního seskupení a bez ohledu na náklady zastavil loď Einstein s Borgy.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Lepší než celek".

Předchozí TNG román z období po Nemesis:
Before Dishonor
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román z období po Nemesis:
Star Trek: Destiny: Losing the Peace

V síti Wikia

Náhodná Wiki