Wikia

encyklopedie Star Treku

Gemworld, Book One

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
Gemworld, Book One cover
Autor: John Vornholt
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG #58
Vydáno: poprvé 2000
Stran: 251
Rok: 2375
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 067104270X
ISBN 074340677X (2000)

Protože román "Gemworld, Book One" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Je úžasný na pohled - Gemworld je jeden ze zázraků Federace: Umělý svět, celý složený z obrovských stále rostoucích krystalů. Jeho atmosféru udržuje důmyslná síť silových polí. Je domovem šesti různých inteligentních druhů. Tento pozoruhodný svět bez gravitace je stvořen z ohromných věží vážících jak pápěří, propojených nekonečnými fraktálními schodišti, s oblouky z drahokamů a oslnivých hranolů a to až doposud jeho obyvatelé pečlivě vyživují.
Poručík Melora Pazlar, která dříve sloužila na Deep Space Nine je v současné době přidělena na hvězdnou loď Enterprise, kde se s ní telepaticky spojí jeden z druhů z jejího světa, aby ji přivolal na pomoc proti nebezpečí, které ho ohrožuje.
Krystaly, které doposud ochraňovaly místní obyvatelstvo a několik dalších cizích druhů, začaly růst nekontrolovatelnou rychlostí, což vyvolává na planetě naprostý zmatek. Kapitán Picard letí s Enterprise na záchranu Gemworldu, ale nacházejí planetu v chaosu - a neočekávaná hrozba uvězní celou posádku Enterprise spolu s křehkou civilizací, kterou chtějí zachránit!

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat " Domov z krystalů, kniha 1.".

Předchozí TNG román (číslovaný):
#57: The Forgotten War
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román (číslovaný):
#59: Gemworld, Book Two

V síti Wikia

Náhodná Wiki