Wikia

encyklopedie Star Treku

Chrysalis (román)

Diskuse0
1 705stránek na
této wiki
Chrysalis Novel
Autor: David Niall Wilson
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket VOY #12
Vydáno: 1997
Stran: 279
Rok: 2372
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671001507

Protože román "Chrysalis" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Když snímače hvězdné lodi Voyager detekují bujný rostlinný život na neprozkoumané planetě, vede kapitán Janewayová výsadkový tým, který má za úkol nashromáždit čerstvé potravinové zásoby. Nacházejí bujné zahrady obývané záhadným neznámým druhem, který své zahrady považuje za posvátné. Překrásné květy vydávají omamnou vůni - a jsou mnohem nebezpečnější, než by se zdálo. Jeden člen výsadkového týmu za druhým upadá do hlubokého komatu, ze kterého se je nedaří oživit.
Výsadkový tým nechce neznámou nákazu zavléci na Voyager, a tak je chycen v pasti na planetě do té doby, dokud nebude nalezen lék. Domorodé obyvatelstvo ale jejich výzkum považuje za znesvěcení posvátných zahrad. Pronásledováni fanatickým davem a pomalu podléhající zákeřnému účinku květů jsou kapitán Janewayová a její výsadkový tým postaveni před málo lákavé možnosti: násilnou smrtí nebo nekonečným spánkem.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Kukla".

Předchozí VOY román (číslovaný):
#11: The Garden
Romány
Pocket VOY
Následující VOY román (číslovaný):
#13: The Black Shore

V síti Wikia

Náhodná Wiki