Wikia

encyklopedie Star Treku

A Time to Sow

Diskuse0
1 705stránek na
této wiki
A Time to Sow cover
Autoři: Dayton Ward a Kevin Dilmore
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
A Time to... #3
Vydáno: 2004
Stran: 336
Rok: 2378
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0743482999

Protože román "A Time to Sow" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Již před impozantním bojem se Shinzonem se mnozí dlouholetí členové posádky kapitána Jean-Luca Picarda chystali na nové úkoly a tím na nové výzvy. William Riker byl povýšen na kapitána, jeho manželkou se stala poradkyně Deanna Troi a Dr. Beverly Crusherovou čekala práce v lékařském oddělení Hvězdné flotily. Ovšem příběh o tom, proč se rozutekli z hvězdné lodi Enterprise, jsme neznali.
To se dovíme až nyní.
Před více než dvěma stoletími, vypustili z Dokaalanu do vesmírného prostoru bezpilotní sondu s tísňovým voláním určeným pro každého, kdo by mohl zachránit jejich svět odsouzený k zániku. Avšak zpráva dorazila do prostoru Federace pozdě, příliš pozdě na záchranu planety nebo alespoň jejich obyvatel.
Tak tomu alespoň věřili …
O generaci později jsou kapitán Jean-Luc Picard a posádka lodi Enterprise-E zděšeni ze stavu Dokaalanu - nyní nalezli pouze kolonii bojující o přežití v zastaralém důlním komplexu, vystavěném na malé planetce. Jejich rodná planeta již byla dávno zničena. Ti co přežili, stále doufali, že se jim podaří uzpůsobit sousední planetu tak, aby se stala pro jejich národ novým domovem. Avšak mezi Dokaalany se vyskytují kruté frakce, které rozsévají semena sabotáží a terorizmu - a vtahují Picarda a Enterprise do stupňující se krize, která může vyvrcholit naprostou zkázou!

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Čas rozsévání".

Předchozí román z řady A Time to...:
#2: ...Die
Romány
Pocket TNG
Star Trek: A Time to...
Následující román z řady A Time to...:
#4: ...Harvest

V síti Wikia

Náhodná Wiki