Wikia

encyklopedie Star Treku

A Time to Harvest

Diskuse0
1 701stránek na
této wiki
A Time to Harvest
Autoři: Dayton Ward a Kevin Dilmore
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
A Time to... #4
Vydáno: poprvé 2004
Stran: 352
Rok: 2378
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0743488954
ISBN 0743482980 (2004)
ISBN 5551308782 (2004)

Protože román "A Time to Harvest" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Již před impozantním bojem se Shinzonem se mnozí dlouholetí členové posádky kapitána Jean-Luca Picarda chystali na nové úkoly a tím i na nové výzvy. William Riker byl povýšen na kapitána, jeho manželkou se stala poradkyně Deanna Troi a Dr. Beverly Crusherovou čekala práce v lékařském oddělení Hvězdné flotily. Ovšem příběh o tom, proč se rozutekli z hvězdné lodi Enterprise, jsme neznali.
To se dovíme až nyní.
Katastrofální události otřásly všemi z Hvězdné flotily a poskvrnily kariéru jednoho z nejvíce uznávaných federačních kapitánů. Picard a jeho posádka musí nyní snášet nemyslitelné: hanbu, opovržení a nejistotu své budoucnosti. Ale navzdory všemu, co nastalo, nikdo na palubě Enterprise nezapomněl na své povinnosti důstojníka Hvězdné flotily ...
Byli vysláni pomáhat ohroženým Dokaalanům – nyní malé kolonii uprchlíků, kteří bojují o své přežití v zastaralém důlním komplexu, vystavěném na malé planetce. Posádka Enterprise musí živořícímu neznámému druhu pomoci provést terraformační proces nedaleké planety. Tím tento druh nalezne na planetě nový domov. Ale násilné činy a sabotáže brzy vyvolají humanitární krizi, která směřuje až ke smrtící konfrontaci. Chce-li Picard Dokaalany zachránit před vyhynutím, musí odhalit protivníka - a předejít katastrofě obrovských rozměrů!

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Čas sklizně".

Předchozí román z řady A Time to...:
#3: ...Sow
Romány
Pocket TNG
Star Trek: A Time to...
Následující román z řady A Time to...:
#5: ...Love

V síti Wikia

Náhodná Wiki